REAL

A gazdasági és a társadalmi érdek konvergálása a reklámokban

Gellén, Klára (2016) A gazdasági és a társadalmi érdek konvergálása a reklámokban. In Medias Res, 5 (1). pp. 17-32. ISSN 2063-6253

[img]
Preview
Text
media-tudomany-a-gazdasagi-es-a-tarsadalmi-erdek-konvergalasa-a-reklamokban-cikk-104.pdf

Download (186kB) | Preview
Item Type: Article
Subjects: H Social Sciences / társadalomtudományok > HE Transportation and Communications / Szállítás, hírközlés > HE2 Communications / hírközlés
H Social Sciences / társadalomtudományok > HE Transportation and Communications / Szállítás, hírközlés > HE2 Communications / hírközlés > HE22 Broadcasting / műsorszórás
SWORD Depositor: MTMT SWORD
Depositing User: MTMT SWORD
Date Deposited: 29 Apr 2020 09:05
Last Modified: 31 Mar 2023 06:47
URI: http://real.mtak.hu/id/eprint/108396

Actions (login required)

Edit Item Edit Item