REAL

A játékosítás lehetőségei a szakgimnáziumi irodalomoktatásban = Gamification Possibilities of Literature Teaching in Vocational High Schools

Bálint, Kinga Lujza (2019) A játékosítás lehetőségei a szakgimnáziumi irodalomoktatásban = Gamification Possibilities of Literature Teaching in Vocational High Schools. GRADUS, 6 (4.). pp. 11-16. ISSN 2064-8014

[img]
Preview
Text
2019_4_CSC_002_Balint.pdf

Download (483kB) | Preview

Abstract

Előadásomban azt szeretném bemutatni, hogyan lehet az érvényben lévő szakgimnáziumi kerettantervbe a játékos tanulást-tanítást beilleszteni. Be szeretném mutatni a táblajáték-készítés folyamatát mint tanulói projektet: milyen lépésekben lehet eljutni a tervezéstől a megvalósításig, a kipróbálásig. Be szeretném mutatni ezen munkaformák iskolai értékelésének lehetőségeit. Valamint be szeretnék mutatni néhány, a tanulók által korábban már elkészített társasjátékot.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: játékosítás; Játék-nap; táblajáték; tanulói és tanári projekt
Subjects: L Education / oktatás > LB Theory and practice of education / oktatás elmélete és gyakorlata
L Education / oktatás > LB Theory and practice of education / oktatás elmélete és gyakorlata > LB1603 Secondary Education. High schools / középfokú oktatás
Q Science / természettudomány > QA Mathematics / matematika > QA76 Computer software / programozás
Depositing User: Zoltán Subecz
Date Deposited: 09 Jun 2020 13:52
Last Modified: 09 Jun 2020 13:52
URI: http://real.mtak.hu/id/eprint/109396

Actions (login required)

Edit Item Edit Item