REAL

Fogyasztói motivációk vizsgálata az alkoholmentes üdítőitalok piacán = Examination of Consumer Motivations on the Alcohol Free Beverage Market

Földi, Kata and Kovács, Ágota (2019) Fogyasztói motivációk vizsgálata az alkoholmentes üdítőitalok piacán = Examination of Consumer Motivations on the Alcohol Free Beverage Market. GRADUS, 6 (2). pp. 204-209. ISSN 2064-8014

[img]
Preview
Text
2019_2_ECO_002_Foldi.pdf

Download (727kB) | Preview

Abstract

A vásárlási döntési folyamatot befolyásoló pszichológiai tényezők közül a motivációt választottuk kutatásunk témájának, amelyet kvalitatív kutatási módszerrel vizsgáltunk az alkoholmentes üdítőitalok termék vásárlásakor. Kutatási célunk a motiváció (szegmentálási ismérv) alapján szegmentált piacon piaci rés megtalálása révén új termék fejlesztési javaslatunkkal a piacot bővíteni lehessen és a fogyasztói elégedettséget növelni.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: fogyasztói motivációk; fogyasztói szegmensek; alkoholmentes üdítőitalok piaca; Censydiam modell; fókuszcsoportos interjú
Subjects: H Social Sciences / társadalomtudományok > HF Commerce / kereskedelem
H Social Sciences / társadalomtudományok > HM Sociology / társadalomkutatás
Depositing User: Zoltán Subecz
Date Deposited: 10 Jun 2020 13:00
Last Modified: 10 Jun 2020 13:00
URI: http://real.mtak.hu/id/eprint/109525

Actions (login required)

Edit Item Edit Item