REAL

Tanítható? Tanulható? A tanulás tanítása = Learning to learn

Hercz, Mária and Ledniczki, Kinga Melinda (2017) Tanítható? Tanulható? A tanulás tanítása = Learning to learn. GRADUS, 5 (1). pp. 74-86. ISSN 2064-8014

[img]
Preview
Text
2018_1_ART_005_Hercz.pdf

Download (676kB) | Preview

Abstract

Kutatásunk a Kecskeméti Főiskola Pedagógiai Kutatóműhelye keretében kezdődött 2011-ben: a tanulás tanításának különféle lehetőségeit próbáltuk ki gyermekek és tanítójelöltek körében. Tapasztalataink egyértelműen bizonyították, hogy a tanulás tanítható, s az életkor növekedésével is alkalmas marad a tanuló, a hallgató a fejlődésre. A gyermekekkel kapcsolatos kísérleteink azt mutatták, hogy már a 10-15 órás mini-tréningek is változást indukálnak. Eredményeink fontosak lehetnek a pedagógus- képzésben és a közoktatás kezdeti szakaszában egyaránt.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: tanulás tanulása, tanítás, pedagógusképzés
Subjects: L Education / oktatás > L1 Education (General) / oktatás általában
Depositing User: Zoltán Subecz
Date Deposited: 15 Jun 2020 14:06
Last Modified: 15 Jun 2020 14:06
URI: http://real.mtak.hu/id/eprint/109723

Actions (login required)

Edit Item Edit Item