REAL

A tudatos vásárló mítosza = Myth of the Conscious Shopper

Szűcs, Róbert Sándor (2017) A tudatos vásárló mítosza = Myth of the Conscious Shopper. GRADUS, 4 (2). pp. 514-521. ISSN 2064-8014

[img]
Preview
Text
2017_ECO_006_Szucs.pdf

Download (633kB) | Preview

Abstract

Kutatásom alapján kijelenthetem, hogy a fiatal fogyasztók a fogyasztóvédelem területén kevesebbet tudnak mint azt gondolják. A fiatalok magabiztosak a fogyasztóvédelmet illetően, mindaddig amíg ténylegese tudásukat nem teszteljük egy 13 kérdést tartalmazó teszt segítségével (a megkérdezettek száma 1143 fő). A résztvevők azt gondolták, hogy átlagosan 8.2 kérdésre válaszoltak helyesen, ugyanakkor a tényleges helyes válaszok száma csak 47 volt — ez csupán 36,1%-os sikerességi rátát jelent.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: fogyasztóvédelem, tudatosság, marketing, attitűd
Subjects: H Social Sciences / társadalomtudományok > HB Economic Theory / közgazdaságtudomány
Depositing User: Zoltán Subecz
Date Deposited: 17 Jun 2020 11:19
Last Modified: 17 Jun 2020 11:19
URI: http://real.mtak.hu/id/eprint/109828

Actions (login required)

Edit Item Edit Item