REAL

A reklámozás mint társadalmi kommunikáció

Molnár, Edina (2017) A reklámozás mint társadalmi kommunikáció. GRADUS, 4 (1). pp. 117-122. ISSN 2064-8014

[img]
Preview
Text
2017_1_ART_012_Molnar.pdf

Download (426kB) | Preview

Abstract

A reklámozásra hagyományosan kommunikációs folyamatként tekintünk. A kommunikáció participációs felfogása azonban a vizsgált jelenséget nem folyamatként, hanem állapotként definiálja. A tanulmány — a reklámozás folyamatának és a reklámpszichológia eredményeinek bemutatása után — a reklámozást, illetve tágabb értelemben a vizuális kommunikációt —— a — participáció jelenségével és jellegzetességeivel magyarázza.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: Kulcsszai, reklámozás, reklámpszichológia, Vizuális kommunikáció, Participációs elmélet
Subjects: H Social Sciences / társadalomtudományok > HM Sociology / társadalomkutatás
Depositing User: Zoltán Subecz
Date Deposited: 18 Jun 2020 12:08
Last Modified: 18 Jun 2020 12:19
URI: http://real.mtak.hu/id/eprint/109914

Actions (login required)

Edit Item Edit Item