REAL

Az ügyfél használati szokásainak hatása a lemorzsolódásra szolgáltatás-kivezetés esetén = The Effect of Customer Characteristics on Churn in case of Service Elimination

Somosi, Ágnes (2016) Az ügyfél használati szokásainak hatása a lemorzsolódásra szolgáltatás-kivezetés esetén = The Effect of Customer Characteristics on Churn in case of Service Elimination. GRADUS, 3 (2). pp. 208-213. ISSN 2064-8014

[img]
Preview
Text
2016_2_ECO_003_Somosi.pdf

Download (549kB) | Preview

Abstract

Kutatásunk középpontjában a szolgáltatás-kivezetés során fellépő lemorzsolódás megértése áll az ügyfél használati szokásainak elemzésével. A szolgáltatás-kivezetés területén csak néhány tanulmány foglalkozik a telekommunikációval; többségében a pénzügyi szektort vizsgálják. Az egyik magyar mobilszolgáltató ügyfél adatbázisán keresztül tárjuk fel a szolgáltatás kivezetés esetén fellépő, a normál lemorzsolódáshoz képest magas lemorzsolódási arány okait. A kutatás egy folyamatban lévő munka, az adatbázis rendelkezésre áll, de az elemzés még nem zárult le.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: szolgáltatás kivezetés, lojalítás, lemorzsolódás, telekommunikáció, adatbázis elemzés
Subjects: H Social Sciences / társadalomtudományok > HB Economic Theory / közgazdaságtudomány
Depositing User: Zoltán Subecz
Date Deposited: 24 Jun 2020 14:01
Last Modified: 24 Jun 2020 14:01
URI: http://real.mtak.hu/id/eprint/110187

Actions (login required)

Edit Item Edit Item