REAL

,.Ki vagyok én?" — A pedagógusidentitás mérése a Húsz állítás magamról c. teszttel = "Who am i?" - Using the twenty statement test to measure professional identity of student teachers

Koltói, Lilla (2016) ,.Ki vagyok én?" — A pedagógusidentitás mérése a Húsz állítás magamról c. teszttel = "Who am i?" - Using the twenty statement test to measure professional identity of student teachers. GRADUS, 3 (1). pp. 142-147. ISSN 2064-8014

[img]
Preview
Text
2016_1_ART_010_Koltoi.pdf

Download (591kB) | Preview

Abstract

Pedagógusok identitás struktúráját tártam fel. A tartalmi kategóriák kialakításával és a tartalmak elemzésével képet kaphatunk a személyes és szociális alidentitások szerveződéséről. A vizsgálatban a Kecskeméti Főiskola Tanítóképző Karának tanító szakos hallgatói vettek részt (N 2 199). Az eredmények azt mutatják, hogy a szakmai identitás formálása a főiskolán sikeres folyamat.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: szakmai identitás hallgatói sikeresség tartalomelemzés felsőoktatás
Subjects: L Education / oktatás > L1 Education (General) / oktatás általában
Depositing User: Zoltán Subecz
Date Deposited: 24 Jun 2020 15:20
Last Modified: 24 Jun 2020 15:20
URI: http://real.mtak.hu/id/eprint/110292

Actions (login required)

Edit Item Edit Item