REAL

Hatásvizsgálat a városi hírnév és a vállalati hírnév között - Az Audi Hungária Motor Kft. hatása Győr város reputációjára

Jakab, Petra and Konczosné Szombathelyi, Márta (2016) Hatásvizsgálat a városi hírnév és a vállalati hírnév között - Az Audi Hungária Motor Kft. hatása Győr város reputációjára. GRADUS, 3 (1). pp. 397-403. ISSN 2064-8014

[img]
Preview
Text
2016_1_ECO_017_Jakab.pdf

Download (507kB) | Preview

Abstract

Ahogy a fogyasztási javak piacán versenyfutás zajlik a fogyasztókért, úgy versenyeznek a harmadik évezred városai a lakosokért, befektetőkért, nagyvállalatokért, turistákért. E versenyfutásban nagy fegyvertény a város imázsa, jó hírneve, reputációja, ezek tudatos alakítása. Győr, a dinamikusan fejlődő város gazdasága az autóiparra épül, fő pillére a jelentős nemzetközi nagyvállalat, az Audi Hungaria Motor Kft. (AHM). Kutatásunk során a város, valamint a járműipari vállalat egyik fontos érintetti csoportjának kérdőíves megkérdezésével arra kerestük a választ, milyen hatással van az AHM Győr városának megítélésére.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: hírmév, imázs, stakeholder, AHM, Győr városa
Subjects: H Social Sciences / társadalomtudományok > H Social Sciences (General) / társadalomtudomány általában
Depositing User: Zoltán Subecz
Date Deposited: 25 Jun 2020 09:47
Last Modified: 25 Jun 2020 09:47
URI: http://real.mtak.hu/id/eprint/110392

Actions (login required)

Edit Item Edit Item