REAL

Kudarcra ítélve? Kompetenciaeredmények és pedagógiai hozzáadott érték a gettósodó és gettóiskolákban

Morauszki, András (2014) Kudarcra ítélve? Kompetenciaeredmények és pedagógiai hozzáadott érték a gettósodó és gettóiskolákban. In: A kulcskompetenciák fejlesztése a formális, a nem formális, valamint az informális tanulás során a társadalmi kohézió és esélyegyenlőség biztosítása érdekében. Tanárok Európai Egyesülete, Veszprém, pp. 9-24. ISBN 978-963-08-9685-6

[img] Text
morauszkikudarcra_itelvetee.pdf
Restricted to Repository staff only

Download (641kB) | Request a copy

Abstract

A tanulmányban az Országos kompetenciamérés adatsorai alapján elemzem a kompetenciaeredmények és a pedagógiai hozzáadott érték alakulását a magas roma tanulói aránnyal működő általános iskolák esetében. A pedagógiai hozzáadott érték vizsgálata lehetővé teszi, hogy az iskola tanulóinak kompetenciáit a hasonló összetételű iskolák eredményeivel hasonlítsuk össze. Az OKM adatbázisai több potenciális magyarázó változót kínálnak fel a kompetenciaeredmények és a PHÉ különbségeinek elemzéséhez.

Item Type: Book Section
Subjects: H Social Sciences / társadalomtudományok > H Social Sciences (General) / társadalomtudomány általában
Depositing User: Veronika Tamás
Date Deposited: 11 Aug 2014 08:49
Last Modified: 13 Aug 2014 12:48
URI: http://real.mtak.hu/id/eprint/11118

Actions (login required)

Edit Item Edit Item