REAL

A partnerségi és hagyományos képzésű hallgatók életpályaképe a képzés elején = Professional Image of Students Taking Part in the Traditional and Partnership Training at the Beginning of the Training

Sági, Norberta (2020) A partnerségi és hagyományos képzésű hallgatók életpályaképe a képzés elején = Professional Image of Students Taking Part in the Traditional and Partnership Training at the Beginning of the Training. GRADUS, 7 (2). pp. 324-329. ISSN 2064-8014

[img]
Preview
Text
2020_2_ART_003_Sagi.pdf

Download (489kB) | Preview

Abstract

2019 szeptemberében a pedagógusképzés új, a duális képzési formához hasonló modellje indult el a NJE PK-n. Az elmélet és munkahelyi gyakorlat időbeli ütemezése igazodik a köznevelés igényeihez, és lehetővé teszi a hallgató számára az elméleti ismeretek és a gyakorlat harmonizálását. Ezzel egyidőben megvalósul a pályaszocializáció. A tanulmány bemutatja az új képzési modellben tanuló hallgatók életpályaképének jellegzetes vonásait és a hagyományos képzésben résztvevő hallgatók életpályaképével szembeni különbségeket.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: pedagógusképzés, pályaszocializáció, életpályakép, tanító szak
Subjects: L Education / oktatás > LB Theory and practice of education / oktatás elmélete és gyakorlata
L Education / oktatás > LB Theory and practice of education / oktatás elmélete és gyakorlata > LB2300 Higher Education / felsőoktatás
Depositing User: Zoltán Subecz
Date Deposited: 15 Jul 2020 10:42
Last Modified: 06 May 2021 07:10
URI: http://real.mtak.hu/id/eprint/111418

Actions (login required)

Edit Item Edit Item