REAL

Utasélmény a jegyértékesítésben és az utastájékoztatásban : közlekedési Service Design

Laskay, Lóránt and Németh, Ádám and Tóth-Maros, Dániel (2019) Utasélmény a jegyértékesítésben és az utastájékoztatásban : közlekedési Service Design. KÖZLEKEDÉSTUDOMÁNYI SZEMLE, 69 (6). pp. 27-44. ISSN 0023-4362

[img]
Preview
Text
27_PDFsam_ktsz2019december.pdf
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (1MB) | Preview

Abstract

Miért érzi magát az utas elveszve, amíg utazik, mit ért meg a körülötte zajló eseményekből? Versenyképességi korlát-e a közlekedés „bonyolultsága”? A HKIR (Helyközi Közösségi Közlekedési Információs Rendszer) az ország közösségi közlekedésének eddigi legkomplexebb informatikai projektje, amely bevezetése után évtizedekre határozza majd meg az utasélményt, és keretezi a helyközi közlekedés szereplőinek együttműködését. A következőkben megtudhatjuk, hogy milyen alapelvek mentén építik fel a szerzők a rendszert, és hogy jutnak el ezekhez?

Item Type: Article
Subjects: H Social Sciences / társadalomtudományok > HE Transportation and Communications
H Social Sciences / társadalomtudományok > HE Transportation and Communications > HE1 Transportation / szállítás > HE11 Transport of persons / személyszállítás
SWORD Depositor: MTMT SWORD
Depositing User: MTMT SWORD
Date Deposited: 22 Sep 2020 07:39
Last Modified: 22 Sep 2020 07:39
URI: http://real.mtak.hu/id/eprint/113995

Actions (login required)

Edit Item Edit Item