REAL

A Student-Teacher Relationship Scale mérőeszköz adaptációja és struktúrájának faktoranalitikus vizsgálata = Adaptation of the Student­-Teacher Relationship Scale Questionnaire and the Investigation of Its Structure with Factor Analysis

Huszka, Noémi and Kinyó, László (2020) A Student-Teacher Relationship Scale mérőeszköz adaptációja és struktúrájának faktoranalitikus vizsgálata = Adaptation of the Student­-Teacher Relationship Scale Questionnaire and the Investigation of Its Structure with Factor Analysis. ISKOLAKULTÚRA : PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA, 30 (6). pp. 67-81. ISSN 1215-5233 (nyomtatott); 1588-0818 (elektronikus)

[img]
Preview
Text
iskolakultura_2020_06_067-081.pdf

Download (886kB) | Preview
Item Type: Article
Subjects: L Education / oktatás > LB Theory and practice of education / oktatás elmélete és gyakorlata > LB1501 Primary Education / alapfokú oktatás
Depositing User: Dr. László Kinyó
Date Deposited: 28 Sep 2020 09:06
Last Modified: 26 Jul 2022 07:44
URI: http://real.mtak.hu/id/eprint/115039

Actions (login required)

Edit Item Edit Item