REAL

A SZOLGÁLTATÁSI MINŐSÉG MÉRÉSÉNEK LEHETŐSÉGEI A VÁROSI KÖZÖSSÉGI KÖZLEKEDÉSI SZEKTORBAN = HOW TO MEASURE SERVICE QUALITY IN PUBLIC TRANSPORT SECTOR

Nemecz, Gábor (2019) A SZOLGÁLTATÁSI MINŐSÉG MÉRÉSÉNEK LEHETŐSÉGEI A VÁROSI KÖZÖSSÉGI KÖZLEKEDÉSI SZEKTORBAN = HOW TO MEASURE SERVICE QUALITY IN PUBLIC TRANSPORT SECTOR. Studia Mundi – Economica, 6 (4). pp. 28-41. ISSN 2415-9395

[img]
Preview
Text
studia_mundi_vol_6_no_4_3.pdf

Download (856kB) | Preview
Item Type: Article
Subjects: H Social Sciences / társadalomtudományok > HE Transportation and Communications
Depositing User: Dr. Zsigmond Gábor SZALAY
Date Deposited: 28 Sep 2020 14:22
Last Modified: 28 Sep 2020 14:22
URI: http://real.mtak.hu/id/eprint/115166

Actions (login required)

Edit Item Edit Item