REAL

Település- és területidentitás kialakítása marketing eszközökkel

Törőcsik, Mária (1995) Település- és területidentitás kialakítása marketing eszközökkel. Tér és Társadalom, 9 (1-2). pp. 17-23. ISSN 0237-7683

[img]
Preview
Text
323-Tanulmányszöveg-646-1-10-20110806.pdf

Download (1MB) | Preview
Item Type: Article
Subjects: G Geography. Anthropology. Recreation / földrajz, antropológia, kikapcsolódás > GF Human ecology. Anthropogeography / gazdasági-társadalmi földrajz
G Geography. Anthropology. Recreation / földrajz, antropológia, kikapcsolódás > GF Human ecology. Anthropogeography / gazdasági-társadalmi földrajz > GF1 Settlement geography / településföldrajz
Depositing User: László Sallai-Tóth
Date Deposited: 04 Dec 2020 12:54
Last Modified: 04 Dec 2020 12:54
URI: http://real.mtak.hu/id/eprint/117904

Actions (login required)

Edit Item Edit Item