REAL

Városmarketing mint a helyi gazdaságfejlesztés egyik lehetséges eszköze

Kozma, Gábor (1995) Városmarketing mint a helyi gazdaságfejlesztés egyik lehetséges eszköze. Tér és Társadalom, 9 (1-2). pp. 37-54. ISSN 0237-7683

[img]
Preview
Text
326-Tanulmányszöveg-652-1-10-20110806.pdf

Download (1MB) | Preview
Item Type: Article
Subjects: G Geography. Anthropology. Recreation / földrajz, antropológia, kikapcsolódás > GF Human ecology. Anthropogeography / gazdasági-társadalmi földrajz
H Social Sciences / társadalomtudományok > HD Industries. Land use. Labor / ipar, földhasználat, munkaügy > HD2 Land use / földhasználat > HD21 Regional economics / regionális gazdaság
Depositing User: László Sallai-Tóth
Date Deposited: 04 Dec 2020 12:35
Last Modified: 04 Dec 2020 12:35
URI: http://real.mtak.hu/id/eprint/117907

Actions (login required)

Edit Item Edit Item