REAL

Bottom-up/Top-down?/Bottom-up és top-down! Az olvasás-szövegértés pszicholingvisztikai megközelítése, lehetséges hatásai a fejlesztésre

Zs. Sejtes, Györgyi (2020) Bottom-up/Top-down?/Bottom-up és top-down! Az olvasás-szövegértés pszicholingvisztikai megközelítése, lehetséges hatásai a fejlesztésre. In: A nyelv perspektívája az oktatásban : Válogatás a PeLiKon2018 oktatásnyelvészeti konferencia előadásaiból. EKE Líceum Kiadó, Eger, pp. 83-95. ISBN 978-963-496-168-0

[img]
Preview
Text
83_95_Sejtes.pdf - Published Version

Download (1MB) | Preview
Item Type: Book Section
Subjects: B Philosophy. Psychology. Religion / filozófia, pszichológia, vallás > BF Psychology / lélektan
P Language and Literature / nyelvészet és irodalom > P0 Philology. Linguistics / filológia, nyelvészet
Depositing User: Tibor Gál
Date Deposited: 12 Jan 2021 09:33
Last Modified: 12 Jan 2021 09:33
URI: http://real.mtak.hu/id/eprint/119449

Actions (login required)

Edit Item Edit Item