REAL

A közműszolgáltatói panaszkezelési folyamatok és mediáció alkalmazhatósága

Benedek-Nagy, Rita and Kovács, László (2021) A közműszolgáltatói panaszkezelési folyamatok és mediáció alkalmazhatósága. Jogi- és Társadalomtudományi Közlemények a Közösségek Szolgálatában (4). Tudatosan a Környezetünkért Egyesület, Pécs. ISBN 978-615-6317-00-1

[img]
Preview
Text
Benedek-Nagy Rita - Kovács László - A közműszolgáltatói panaszkezelési folyamatok és mediáció alkalmazhatósága V1 borítóval.pdf - Published Version

Download (3MB) | Preview

Abstract

A szerzőpáros műve széleskörű gyakorlati tapasztalatokra építkezve, a vizsgált témakör mély elemzését adja közre - egy, a magyar szakirodalom vonatkozásában hiánypótló kötet keretében. A kötet a közműszolgáltatások áttekintését követően elemzi az egyes közmű-szolgáltatók közvetlen panaszkezelési folyamatainak jellemzőit, a felmerülő problémákat, a hatósági felügyeletet ellátó szerv vonatkozó gyakorlatát és ezen keretek között tárja fel a mediáció lehetőségeit és alkalmazhatóságát. A kötet elsődleges célja az edukáció, ezért egyaránt ajánljuk a közmű felhasználóknak, szolgáltatóknak és a felettes szerveknek is. A fentieken túl a szerzők egy, a fogyasztók és közműszolgáltatók álláspontját vizsgáló kérdőíves felmérés empirikus adatait is megvizsgálják és ennek segítségével vonják le következtetéseiket.

Item Type: Book
Uncontrolled Keywords: mediáció; alternatív vitarendezés; közmű; közműszolgáltatás
Subjects: K Law / jog > K Law (General) / jogtudomány általában
Depositing User: Dr. Balázs Hohmann
Date Deposited: 26 Jan 2021 14:03
Last Modified: 26 Jan 2021 14:03
URI: http://real.mtak.hu/id/eprint/120044

Actions (login required)

Edit Item Edit Item