REAL

Kognitív reklámanalízis: Reklámok kommunikációs hatásának elemzésére létrehozott, kognitív nyelvészet alapú módszertan bemutatása

Farkas, Attila Márton and Kékesi, Balázs and Técsi, Judit (2013) Kognitív reklámanalízis: Reklámok kommunikációs hatásának elemzésére létrehozott, kognitív nyelvészet alapú módszertan bemutatása. INFORMÁCIÓS TÁRSADALOM: TÁRSADALOMTUDOMÁNYI FOLYÓIRAT, 13 (1). pp. 31-65. ISSN 1587-8694

[img]
Preview
Text
FAM-Kekesi-Tecsi_Kognitivreklamanalizis.pdf

Download (1MB) | Preview
[img]
Preview
Text
inftars.XIII.2013.1.3.pdf - Published Version
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (5MB) | Preview

Abstract

Tanulmányunkban egy kognitív nyelvészet alapú, kommunikációs hatást elemző mód-szert mutatunk be. Először röviden összefoglaljuk a kognitív nyelvészet azon elméleteit, melyek tanulmányunk szempontjából a legfontosabbak. Utána elméletben bemutatjuk azt a módszertant, amit reklámok kommunikációs hatásának elemzésére dolgoztunk ki, a kognitív nyelvészet elméleteinek segítségével, majd a módszertan alkalmazását részletesen bemutatjuk egy televíziós reklám elemzésén keresztül.

Item Type: Article
Subjects: H Social Sciences / társadalomtudományok > HE Transportation and Communications > HE2 Communications / hírközlés
SWORD Depositor: MTMT SWORD
Depositing User: MTMT SWORD
Date Deposited: 19 Apr 2021 17:27
Last Modified: 08 Sep 2022 10:40
URI: http://real.mtak.hu/id/eprint/124026

Actions (login required)

Edit Item Edit Item