REAL

A földrajzoktatás jelenléti és online formáinak tapasztalatai

Simonyi, Sándor Rajmond (2021) A földrajzoktatás jelenléti és online formáinak tapasztalatai. OXIPO : INTERDISZCIPLINÁRIS E-FOLYÓIRAT, 3 (2). pp. 89-104. ISSN 2676-8771

[img]
Preview
Text
OxIPO_2021_2_089_Simonyi.pdf

Download (2MB) | Preview

Abstract

A jelenlegi kutatás fókuszában a kiválasztott közoktatási intézmények infrastrukturális felszereltségének vizsgálata állt, ezen belül is a digitális eszközökkel való ellátottság. A kutatás a Covid-19 járvány előtt kezdődött el, majd az első eredmények alapján egy újabb digitális kérdőív elkészítésére került sor a megváltozott oktatási környezet módszertani változásait kutatva. Kíváncsiak voltunk a tanároknak a tantermen kívüli (online) oktatásról alkotott véleményére. Olyan kérdésekre kerestük a választ, hogy készen áll-e a magyar közoktatás az online tanításra? Milyen előnyeit és hátrányait látják az „újfajta” tanítási környezetnek? A kitöltő pedagógusok 75%-a úgy vélekedett, hogy Magyarországon az elkövetkezendő 5-10 évben lesz teljesen, problémamentesen kivitelezhető a virtuális osztályterem, a zökkenőmentes digitális oktatás minden iskolatípus számára.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: oktatási módszerek, digitális oktatás, infrastruktúra, oktatás helyzete hatékonysága
Subjects: L Education / oktatás > L1 Education (General) / oktatás általában
L Education / oktatás > LB Theory and practice of education / oktatás elmélete és gyakorlata
SWORD Depositor: MTMT SWORD
Depositing User: MTMT SWORD
Date Deposited: 21 Sep 2021 06:28
Last Modified: 31 Mar 2023 07:57
URI: http://real.mtak.hu/id/eprint/129939

Actions (login required)

Edit Item Edit Item