Kozma, Tamás (2009) Tanárképzés a Bologna-folyamatban. EDUCATIO, 18 (3). pp. 273-278. ISSN 1216-3384
|
Text
1282797.pdf Download (84kB) | Preview |
Official URL: http://www.hier.iif.hu/hu/educatio_reszletes.php?i...
Abstract
Az EDUCATIO jelen száma nem a tanárképzéssel foglalkozik – úgy általában, ahogyan már többször tette. Hanem a tanárképzéssel, ahogyan az a Bologna-folyamatban megfogalmazódik, illetve átalakul. De mondhatnánk úgy is, hogy a Bologna-folyamattal – annak elsõ hazai tapasztalataival, erõsségeivel és gyöngeségeivel -, ahogyan a tanárképzésben tükrözõdik. A Bologna-folyamat dilemmái a tanárképzés tükrében – írhattuk volna e bevezetés címének.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | L Education / oktatás > LB Theory and practice of education / oktatás elmélete és gyakorlata > LB2300 Higher Education / felsőoktatás |
SWORD Depositor: | MTMT SWORD |
Depositing User: | MTMT SWORD |
Date Deposited: | 12 Jun 2014 06:01 |
Last Modified: | 12 Jun 2014 06:01 |
URI: | http://real.mtak.hu/id/eprint/13086 |
Actions (login required)
Edit Item |