REAL

A nagy gamerkutatás – 2. rész

Koncz, Patrik and Király, Orsolya (2021) A nagy gamerkutatás – 2. rész. PC World (jan). pp. 84-87. ISSN 1785-4717

[img] Text
PCWorld_2101_GS_A nagy gamerkutatas 2.resz.pdf
Restricted to Repository staff only

Download (1MB) | Request a copy

Abstract

2020 tavaszán az ELTE Pszichológiai Intézete a GameStar csapatának segítségével ismét nagyszabású kutatásba kezdett. A kérdőíves felmérés célja ezúttal egy átfogó játékmotivációs modell kialakítása volt, amely minden játékműfajra alkalmazható.

Item Type: Article
Subjects: B Philosophy. Psychology. Religion / filozófia, pszichológia, vallás > BF Psychology / lélektan
Depositing User: Király Orsolya
Date Deposited: 28 Sep 2021 06:53
Last Modified: 28 Sep 2021 06:53
URI: http://real.mtak.hu/id/eprint/130923

Actions (login required)

Edit Item Edit Item