REAL

Iskolai cyberbullying-intervenció rövid- és hosszútávú eredményessége a segítségkérés és a programmal való elégedettség dimenziójában – A TANTUdSZ ifjúsági egészségnevelési program tapasztalatai általános iskolások körében

Lukács J, Ágnes and Takács, Johanna and Kitzinger, István and Soósné Kiss, Zsuzsanna and Kapitány-Fövény, Máté and Szabó, Gábor and Falus, András and Feith, Helga Judit (2021) Iskolai cyberbullying-intervenció rövid- és hosszútávú eredményessége a segítségkérés és a programmal való elégedettség dimenziójában – A TANTUdSZ ifjúsági egészségnevelési program tapasztalatai általános iskolások körében. ÚJ PEDAGÓGIAI SZEMLE (71). pp. 37-55. ISSN 1215-1807 (print); 1788-2400 (online)

[img]
Preview
Text
Letal.pdf

Download (2MB) | Preview
Item Type: Article
Subjects: B Philosophy. Psychology. Religion / filozófia, pszichológia, vallás > BF Psychology / lélektan
L Education / oktatás > LB Theory and practice of education / oktatás elmélete és gyakorlata
Depositing User: Dr. Máté Kapitány-Fövény
Date Deposited: 29 Sep 2021 04:49
Last Modified: 29 Sep 2021 04:49
URI: http://real.mtak.hu/id/eprint/131394

Actions (login required)

Edit Item Edit Item