REAL

A tanulók együttműködési szintjeinek meghatározása társas tevékenységek során

Dobosné Földi, Brigitta (2021) A tanulók együttműködési szintjeinek meghatározása társas tevékenységek során. In: Kihívások és megoldások a XXI. század pedagógiájában : Válogatás a Pedagógiai Szakbizottság tagjainak a munkáiból. Eszterházy Károly Katolikus Egyetem Líceum Kiadó, Eger, pp. 55-66. ISBN 978-963-496-212-0 (print) ; 978-963-496-218-2 (online)

[img]
Preview
Text
55_66_Dobosné.pdf - Published Version

Download (688kB) | Preview
Item Type: Book Section
Subjects: L Education / oktatás > L1 Education (General) / oktatás általában
Depositing User: Tibor Gál
Date Deposited: 29 Oct 2021 08:32
Last Modified: 29 Oct 2021 08:32
URI: http://real.mtak.hu/id/eprint/133159

Actions (login required)

Edit Item Edit Item