REAL

Konverzió alapú, online központú BTL kommunikációs stratégia megalapozása az építőipari vállalkozások esetében

Máté, Balázs and Csonka, Nikoletta (2016) Konverzió alapú, online központú BTL kommunikációs stratégia megalapozása az építőipari vállalkozások esetében. Műszaki Tudományos Közlemények (5). pp. 265-268. ISSN 2393-1280

[img]
Preview
Text
MTK5_057_MateBalazs-CsonkaNikoletta.pdf

Download (791kB) | Preview

Abstract

Jelen publikációnkban azt vizsgáljuk, hogy milyen tényezők mentén lehetséges és érdemes kialakítani sikeres, konverzió központú marketing stratégiát az építőipari vállalkozások, gyártók esetében. Célunk meghatározni, hogy melyek azok a kommunikációs elemek, amelyek kiemelésével sikeressé tehető a kommunikáció, illetve hogy melyek azok a csatornák, eszközök amelyekkel hatékonyan érhetjük el célközönségünket. Kutatómunkánk során – támaszodva a szakirodalomra – kvantitatív kutatást végeztünk a fogyasztók körében a tájékozódásra felhasznált csatornákról és a döntéshozatali mechanizmust befolyásoló tényezőkről. A válaszok alapján levont következtetésekkel mutatunk irányt a kommunikációnak.

Item Type: Article
Subjects: T Technology / alkalmazott, műszaki tudományok > T2 Technology (General) / műszaki tudományok általában
SWORD Depositor: MTMT SWORD
Depositing User: Zsolt Baráth
Date Deposited: 27 Sep 2022 09:37
Last Modified: 27 Sep 2022 09:37
URI: http://real.mtak.hu/id/eprint/150023

Actions (login required)

Edit Item Edit Item