REAL

Városmárka-hűség: melyek a budapesti márkahűséget befolyásoló legfőbb tényezők?

Namaz, Lachin and Horváth, Dóra and Cosovan, Attila and Tvergyák, Klaudia Klára (2018) Városmárka-hűség: melyek a budapesti márkahűséget befolyásoló legfőbb tényezők? TURIZMUS BULLETIN : A MAGYAR TURISZTIKAI ÜGYNÖKSÉG SZAKMAI ÉS TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA, 18 (4). pp. 4-13. ISSN 1416-9967 (nyomtatott); 1587-0928 (elektronikus)

[img]
Preview
Text
908-Cikkszovege-4406-1-10-20220120.pdf

Download (285kB) | Preview
Item Type: Article
Subjects: H Social Sciences / társadalomtudományok > HD Industries. Land use. Labor / ipar, földhasználat, munkaügy > HD1 Industries / ipar > HD14 Management. Industrial Management / ügyvitel, igazgatás
H Social Sciences / társadalomtudományok > HF Commerce / kereskedelem
SWORD Depositor: MTMT SWORD
Depositing User: MTMT SWORD
Date Deposited: 06 Dec 2022 15:13
Last Modified: 06 Dec 2022 15:13
URI: http://real.mtak.hu/id/eprint/154340

Actions (login required)

Edit Item Edit Item