REAL

A perszonalizáció jelentősége a marketingben

Szabó, Tamás and Szűcs, Róbert Sándor (2022) A perszonalizáció jelentősége a marketingben. JELENKORI TÁRSADALMI ÉS GAZDASÁGI FOLYAMATOK, 17 (3-4). pp. 11-22. ISSN 1788-7593 (nyomtatott); 2676-9867 (elektronikus)

[img]
Preview
Text
11-22SzaboSzucs.pdf

Download (443kB) | Preview
Item Type: Article
Subjects: H Social Sciences / társadalomtudományok > HD Industries. Land use. Labor / ipar, földhasználat, munkaügy > HD1 Industries / ipar > HD14 Management. Industrial Management / ügyvitel, igazgatás
SWORD Depositor: MTMT SWORD
Depositing User: MTMT SWORD
Date Deposited: 08 May 2023 09:16
Last Modified: 08 May 2023 09:16
URI: http://real.mtak.hu/id/eprint/165045

Actions (login required)

Edit Item Edit Item