REAL

A termékinnovációk piaci sikertényezőinek vizsgálata Magyarországon

Nagy, Szabolcs (2014) A termékinnovációk piaci sikertényezőinek vizsgálata Magyarországon. In: Marketingkaleidoszkóp 2014 - Innovációvezérelt marketing - Tanulmányok a Marketing Intézet kutatási eredményeiből. Miskolci Egyetem Marketing Intézet, Miskolc, pp. 22-30.

[img]
Preview
Text
A_termekinnovaciok_piaci_sikertenyezoinek_vizsgalata_Magyarorszagon-libre.pdf

Download (205kB) | Preview
Item Type: Book Section
Subjects: H Social Sciences / társadalomtudományok > HB Economic Theory / közgazdaságtudomány
SWORD Depositor: MTMT SWORD
Depositing User: MTMT SWORD
Date Deposited: 28 Oct 2014 13:48
Last Modified: 31 Mar 2023 09:05
URI: http://real.mtak.hu/id/eprint/17934

Actions (login required)

Edit Item Edit Item