REAL

Marketing az egészségtudatosságért – a marketing pozitív szerepe az egészség-tudatosságtól a termékválasztásig

Dörnyei, Krisztina Rita and Gyulavári, Tamás and Hofmeister Tóth, Ágnes and Jenes, Barbara and Jentetics, Kinga and Neumann-Bódi, Edit and Neulinger, Ágnes and Simon, Judit and Zsótér, Boglárka (2014) Marketing az egészségtudatosságért – a marketing pozitív szerepe az egészség-tudatosságtól a termékválasztásig. In: Tomcsányi Pál akadémikus 90 éves: Az életminőség anyagi és szellemi igényeinek kielégítése fogyasztási marketing szemlélettel: Felolvasó ülés és tanulmánykötet. MTA Agrár-közgazdasági Bizottság Agrármarketing Albizottság, Budapest, pp. 65-91. ISBN 978-963-508-702-0

[img]
Preview
Text
Marketing az egeszsegtudatossagert.pdf

Download (478Kb) | Preview
Item Type: Book Section
Uncontrolled Keywords: Egészségtudatosság, marketing
Subjects: H Social Sciences / társadalomtudományok > HB Economic Theory / közgazdaságtudomány
H Social Sciences / társadalomtudományok > HF Commerce / kereskedelem
H Social Sciences / társadalomtudományok > HM Sociology / társadalomkutatás
R Medicine / orvostudomány > R1 Medicine (General) / orvostudomány általában
S Agriculture / mezőgazdaság > S1 Agriculture (General) / mezőgazdaság általában
Depositing User: PhD Tamás Gyulavári
Date Deposited: 29 Aug 2015 10:12
Last Modified: 29 Aug 2015 10:12
URI: http://real.mtak.hu/id/eprint/25990

Actions (login required)

View Item View Item