REAL

Az önkéntesség szerepe a környezettudatos marketingben és a vállalatok CSR tevékenységében

Nagy, Szabolcs (2010) Az önkéntesség szerepe a környezettudatos marketingben és a vállalatok CSR tevékenységében. Marketing Kaleidoszkóp, 2010. pp. 223-234. ISSN 2062-2260

[img]
Preview
Text
Omkentesseg.pdf

Download (3MB) | Preview

Abstract

A tanulmány az önkéntesség környezettudatos marketingben betöltött szerepének vizsgálatával foglalkozik, különös tekintettel a vállalatok társadalmi felelősségvállalására, mely az egyik legdominánsabb területe a vállalati önkéntességnek. Az elméleti háttér bemutatásán túl gyakorlati példákkal is szolgál: az árbevételük alapján legnagyobb hazai autóipari beszállítók körében végzett kutatás eredményeinek ismertetésén keresztül mutatja be a környezettudatos viselkedés és a CSR fontosságát körükben.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: *MARKETING; CSR
Subjects: H Social Sciences / társadalomtudományok > HB Economic Theory / közgazdaságtudomány
SWORD Depositor: MTMT SWORD
Depositing User: MTMT SWORD
Date Deposited: 14 Dec 2015 15:07
Last Modified: 31 Mar 2023 09:50
URI: http://real.mtak.hu/id/eprint/30994

Actions (login required)

Edit Item Edit Item