REAL

Termékek piacképessége, márkázása és társadalmi marketing támogatása - a térségi fejlesztés dimenziójában

Piskóti, István and Molnár, László and Gulyásné Kerekes, Rita and Nagy, Szabolcs and Dankó, László and Karajz, Sándor and Bartha, Zoltán and Orloczki, Mónika (2015) Termékek piacképessége, márkázása és társadalmi marketing támogatása - a térségi fejlesztés dimenziójában. ÉSZAK-MAGYARORSZÁGI STRATÉGIAI FÜZETEK, XII. (2.). pp. 94-106. ISSN 1786-1594

[img]
Preview
Text
Termekek_piackepessege1_u.pdf

Download (7MB) | Preview
Item Type: Article
Subjects: H Social Sciences / társadalomtudományok > HB Economic Theory / közgazdaságtudomány > HB4 Dynamics of the economy / gazdasági folyamatok
H Social Sciences / társadalomtudományok > HM Sociology / társadalomkutatás > HM4 Social processes / társadalmi folyamatok
SWORD Depositor: MTMT SWORD
Depositing User: MTMT SWORD
Date Deposited: 07 Jan 2016 20:35
Last Modified: 31 Mar 2023 09:55
URI: http://real.mtak.hu/id/eprint/31916

Actions (login required)

Edit Item Edit Item