REAL

A Máté-effektus: a gyengén és jól olvasó tanulók jellemzése a tanulás környezeti és affektív jellemzői mentén

Hódi, Ágnes and B. Németh, Mária and Korom, Erzsébet and Tóth, Edit (2015) A Máté-effektus: a gyengén és jól olvasó tanulók jellemzése a tanulás környezeti és affektív jellemzői mentén. Iskolakultúra, 25 (4). pp. 18-30. ISSN 1215-5233

[img]
Preview
Text
02.pdf

Download (817kB) | Preview
Item Type: Article
Subjects: L Education / oktatás > L1 Education (General) / oktatás általában > L11 Teaching methods / oktatásmódszertan
L Education / oktatás > LB Theory and practice of education / oktatás elmélete és gyakorlata > LB1501 Primary Education / alapfokú oktatás
SWORD Depositor: MTMT SWORD
Depositing User: MTMT SWORD
Date Deposited: 20 Apr 2016 10:07
Last Modified: 20 Apr 2016 10:07
URI: http://real.mtak.hu/id/eprint/34796

Actions (login required)

Edit Item Edit Item