REAL

Aranyos és humoros reklámok hatásvizsgálata (Az érzelmek iránti igény függvényében)

Babinszki, Emese and Balázs, Katalin and Hidegkuti, István (2016) Aranyos és humoros reklámok hatásvizsgálata (Az érzelmek iránti igény függvényében). ALKALMAZOTT PSZICHOLÓGIA, 16 (1). pp. 43-59. ISSN 1419-872X

[img]
Preview
Text
AP_2016_1_Babinszki_Balazs.pdf

Download (1MB) | Preview
Item Type: Article
Subjects: B Philosophy. Psychology. Religion / filozófia, pszichológia, vallás > BF Psychology / lélektan > BF21 Applied psychology / alkalmazott pszichológia
SWORD Depositor: MTMT SWORD
Depositing User: MTMT SWORD
Date Deposited: 12 Apr 2017 08:15
Last Modified: 12 Apr 2017 08:15
URI: http://real.mtak.hu/id/eprint/51313

Actions (login required)

Edit Item Edit Item