REAL

A konverziós ráta marketingcontrolling szempontú optimalizálási lehetőségei

Hajdú, Noémi (2017) A konverziós ráta marketingcontrolling szempontú optimalizálási lehetőségei. Controller info, 5 (3). pp. 7-11. ISSN 2063-9309

[img]
Preview
Text
ContrInf_beliv_2017-03_02.pdf

Download (1MB) | Preview

Abstract

A konverziós ráta az adott idôszak alatti látogatásokból eredô tényleges vásárlásokat jelenti, mely ma Magyarországon átlagosan 2-3% körül mozog. A Controller Info 2017. II. negyedéves számában megjelent cikk mintegy részletezéseként, jelenleg azt vizsgáljuk, hogy egy online térben mûködô controlling rendszerben milyen optimalizálási módszerek vannak a vásárlás folyamán. Az online operatív marketingcontrolling rendszerben ezek a beavatkozási lehetôségek utólagosak, melyeket a korábban bemutatott mutatószámok segítségével tanulmányozhatunk. Azonban az online stratégiai marketingcontrolling rendszer elôrejelzô funkciót biztosít. Jelen cikkben, ezen beavatkozási pontok ter- vezését kísérjük nyomon a maximális konverzió elérése érdekében.

Item Type: Article
Subjects: H Social Sciences / társadalomtudományok > HB Economic Theory / közgazdaságtudomány
Depositing User: Tamás Diósy
Date Deposited: 17 Feb 2018 10:26
Last Modified: 17 Feb 2018 10:26
URI: http://real.mtak.hu/id/eprint/74671

Actions (login required)

Edit Item Edit Item