REAL

A niche marketing jelentősége és alkalmazási lehetőségei = The Importance and the Alternatives of Application of the Niche Marketing Strategy

Panyor, Ágota (2005) A niche marketing jelentősége és alkalmazási lehetőségei = The Importance and the Alternatives of Application of the Niche Marketing Strategy. In: Erdei Ferenc III. Tudományos Konferencia. Kecskeméti Főiskola Kertészeti Főiskolai Kar, Kecskemét, pp. 470-474. ISBN 963-7294-53-8 Ö

[img]
Preview
Text
Kecskemeti_Fosikola_Erdei_Ferenc_III.Tudomanyos_Konferencia_Ikotet_2005_08_A_niche_marketingstrategia_u.pdf

Download (4MB) | Preview
Item Type: Book Section
Subjects: H Social Sciences / társadalomtudományok > HD Industries. Land use. Labor / ipar, földhasználat, munkaügy > HD1 Industries / ipar > HD14 Management. Industrial Management / ügyvitel, igazgatás
SWORD Depositor: MTMT SWORD
Depositing User: MTMT SWORD
Date Deposited: 27 Mar 2018 09:22
Last Modified: 27 Mar 2018 09:22
URI: http://real.mtak.hu/id/eprint/78854

Actions (login required)

Edit Item Edit Item