REAL

A Sopron Régió nemzetközi turisztikai desztinációvá válásához szükséges marketingtevékenységek = The marketing activities required to turn the Sopron Region into an international tourist destination

Kárász, Anna (2018) A Sopron Régió nemzetközi turisztikai desztinációvá válásához szükséges marketingtevékenységek = The marketing activities required to turn the Sopron Region into an international tourist destination. E-CONOM, 7 (1). pp. 24-38. ISSN 2063-644X

[img]
Preview
Text
02_KaraszA_e_conom_VII1_u.pdf

Download (1MB) | Preview
Item Type: Article
Subjects: G Geography. Anthropology. Recreation / földrajz, antropológia, kikapcsolódás > G Geography (General) / Földrajz általában > G154.9-155.8 Tourism / turizmus
H Social Sciences / társadalomtudományok > HE Transportation and Communications > HE2 Communications / hírközlés
SWORD Depositor: MTMT SWORD
Depositing User: MTMT SWORD
Date Deposited: 30 May 2018 12:26
Last Modified: 30 May 2018 12:26
URI: http://real.mtak.hu/id/eprint/80244

Actions (login required)

Edit Item Edit Item