REAL

A fogyatékkal élő emberek elutasításának és elfogadásának története napjainkig és helyzetük a mai oktatási rendszerben

Erdei, Norbert (2016) A fogyatékkal élő emberek elutasításának és elfogadásának története napjainkig és helyzetük a mai oktatási rendszerben. Különleges Bánásmód, 2 (3). pp. 41-49. ISSN 2498-5368

[img]
Preview
Text
KB2016-3-041-E-1001-65XXXXXX0-Erdei.pdf - Published Version

Download (121kB) | Preview

Abstract

Jelen tanulmány célja, hogy áttekintse a fogyatékkal élő emberek elfogadásának és elutasításának a történetét az ókortól a XXI. századik Különösen a sajátos nevelési igényű tanulók helyzetét vizsgálja 21 tanulmány összegzése alapján. Pedagógusok vitáznak, a kérdés azonban még mindig megválaszolatlan marad: melyik oktatási forma lenne kedvezőbb számukra: az integrált, vagy a szegregált?

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: fogyatékkal élők, történet, sajátos nevelési igény
Subjects: L Education / oktatás > LC Special aspects of education / speciális oktatási formák
Depositing User: Láda Tünde
Date Deposited: 06 Jul 2018 05:58
Last Modified: 06 Jul 2018 05:58
URI: http://real.mtak.hu/id/eprint/80365

Actions (login required)

Edit Item Edit Item