REAL

Alkalmazott marketing stratégiák és -eszközök

Polereczki, Zsolt (2017) Alkalmazott marketing stratégiák és -eszközök. In: Élelmiszer-marketing. Akadémia Kiadó. ISBN 9789634540618

[img]
Preview
Text
Alkalmazott marketingstratégiák és eszközök.pdf

Download (945kB) | Preview

Abstract

Napjaink kis- és közepes vállalkozásai egy rendkívül dinamikusan változó környezetben kell hogy végezzék tevékenységüket, amely környezetben mind globális, mind hazai szinten olyan trendek jelennek meg, amelyek jelentős kihívások elé állítják őket.

Item Type: Book Section
Subjects: H Social Sciences / társadalomtudományok > HB Economic Theory / közgazdaságtudomány > HB2 Microeconomics / mikroökonómia
S Agriculture / mezőgazdaság > S1 Agriculture (General) / mezőgazdaság általában
Depositing User: Dr. Zsolt Polereczki
Date Deposited: 29 Sep 2018 09:21
Last Modified: 29 Sep 2018 09:21
URI: http://real.mtak.hu/id/eprint/85762

Actions (login required)

Edit Item Edit Item