REAL

A marketingstratégiai tervezés összefüggései

Polereczki, Zsolt (2017) A marketingstratégiai tervezés összefüggései. In: Élelmiszer-marketing. Akadémia Kiadó. ISBN 9789634540618

[img]
Preview
Text
A marketingstratégiai tervezés összefüggései.pdf

Download (957kB) | Preview

Abstract

A vállalkozások marketingtervezése során a cél az, hogy a cég üzleti tervével összhangban lévő, az abban megfogalmazott elképzelések elérését segítő elemzést végezzen, és meghatározza azon lépések láncolatát, amelyek hozzájárulnak a kitűzött pozíció eléréséhez.

Item Type: Book Section
Subjects: H Social Sciences / társadalomtudományok > HB Economic Theory / közgazdaságtudomány > HB2 Microeconomics / mikroökonómia
S Agriculture / mezőgazdaság > S1 Agriculture (General) / mezőgazdaság általában
Depositing User: Dr. Zsolt Polereczki
Date Deposited: 29 Sep 2018 09:22
Last Modified: 29 Sep 2018 09:22
URI: http://real.mtak.hu/id/eprint/85766

Actions (login required)

Edit Item Edit Item