REAL

Az értékesítési csatorna szerepe és eszközei az élelmiszer-marketingben

Polereczki, Zsolt and Szakály, Zoltán (2017) Az értékesítési csatorna szerepe és eszközei az élelmiszer-marketingben. In: Élelmiszer-marketing. Akadémia Kiadó. ISBN 9789634540618

[img]
Preview
Text
Az értékesítési csatorna szerepe és eszközei....pdf

Download (1MB) | Preview

Abstract

A modern gazdasági folyamatok jellemzőjeként a termelés és értékesítés egyre markánsabban különvált az egyes területek specializációjának erősödése folytán.

Item Type: Book Section
Subjects: H Social Sciences / társadalomtudományok > HB Economic Theory / közgazdaságtudomány > HB2 Microeconomics / mikroökonómia
S Agriculture / mezőgazdaság > S1 Agriculture (General) / mezőgazdaság általában
Depositing User: Dr. Zsolt Polereczki
Date Deposited: 29 Sep 2018 09:23
Last Modified: 29 Sep 2018 09:23
URI: http://real.mtak.hu/id/eprint/85772

Actions (login required)

Edit Item Edit Item