REAL

Az innováció helye a nemzetközi termékmenedzsment döntésekben

Dankó, László (2006) Az innováció helye a nemzetközi termékmenedzsment döntésekben. In: Innovációmarketing. Akadémiai Kiadó, Budapest, pp. 187-201. ISBN 9630583968

[img]
Preview
Text
Danko_Innovaciomarketing.pdf

Download (320kB) | Preview
Item Type: Book Section
Subjects: G Geography. Anthropology. Recreation / földrajz, antropológia, kikapcsolódás > GE Environmental Sciences / környezettudomány
H Social Sciences / társadalomtudományok > HD Industries. Land use. Labor / ipar, földhasználat, munkaügy > HD1 Industries / ipar > HD14 Management. Industrial Management / ügyvitel, igazgatás
H Social Sciences / társadalomtudományok > HF Commerce / kereskedelem
SWORD Depositor: MTMT SWORD
Depositing User: MTMT SWORD
Date Deposited: 25 Feb 2019 08:06
Last Modified: 25 Feb 2019 08:06
URI: http://real.mtak.hu/id/eprint/91560

Actions (login required)

Edit Item Edit Item