REAL

Átalakuló fogyasztói szokások az e-turizmusban, a szallas. hu sikere

Hajdú, Noémi (2016) Átalakuló fogyasztói szokások az e-turizmusban, a szallas. hu sikere. In: Marketingkaleidoszkóp 2016 : Tanulmányok a Marketing Intézet kutatási eredményeiből. Miskolci Egyetem – Gazdaságtudományi Kar Marketing Intézet, Miskolc, pp. 88-96.

[img]
Preview
Text
HN2016.pdf

Download (364kB) | Preview

Abstract

Az elmúlt években nagymértékben megváltozott a fogyasztók szokása az utazásra vonatkozóan, melynek következtében előtérbe kerültek az online utazási irodák (OTA) és szálláshelyek. Új korszakra ébredtünk, melynek neve: e-turizmus. A szálláshelyek és az OTA-k között folyamatos az együttműködés a szolgáltatások értékesítése érdekében. A legjelentősebb magyarországi OTA a szallas.hu, mely öt év alatt piacvezető lett az országban. Jelen cikk az e-turizmusban fellépő új fogyasztói szokásokat vizsgálja, amely kifejezetten a szállásfoglalásra vonatkozik. In recent years consumer behaviour has changed a lot concerning travelling, though the focus is on online travel agencies (OTA) and hotel portals. A new period has come that is called e-tourism. In order to sell services, cooperation between OTA-s and hotels is continuous. The most significant Hungarian OTA is szallas.hu, which in five years has become the market leader. This article examines the new consumer behaviour in e-tourism, specially concerning online hotel booking.

Item Type: Book Section
Subjects: G Geography. Anthropology. Recreation / földrajz, antropológia, kikapcsolódás > G Geography (General) / Földrajz általában > G154.9-155.8 Tourism / turizmus
Z Bibliography. Library Science. Information Resources / könyvtártudomány > ZA Information resources / információforrások > ZA4050 Electronic information resources / elektronikus információforrások
SWORD Depositor: MTMT SWORD
Depositing User: MTMT SWORD
Date Deposited: 01 Apr 2019 07:37
Last Modified: 01 Apr 2019 07:37
URI: http://real.mtak.hu/id/eprint/92339

Actions (login required)

Edit Item Edit Item