REAL

Items where Author is "Amberg, Nóra"

Up a level
Export as [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Group by: Item Type | No Grouping
Number of items: 4.

Article

Amberg, Nóra and Gyenge, Balázs and Lehota, József (2022) Kozmetikumvásárlók szegmentálása az üzletekben történő kozmetikumok vásárlását befolyásoló tényezők alapján = Segmentation of Cosmetics Customers based on Factors Influencing the Purchase of Cosmetics in Stores. GAZDASÁG ÉS TÁRSADALOM : TÁRSADALOMTUDOMÁNYI FOLYÓIRAT, 15(33) (4). pp. 88-115. ISSN 0865-7823

Amberg, Nóra and Gyenge, Balázs and Lehota, József (2021) Kozmetikumvásárlók szegmentálása a környezet- és egészségtudatosság tényezői alapján. GAZDASÁG ÉS TÁRSADALOM, 14 (3-4). pp. 95-122. ISSN 0865-7823

Amberg, Nóra and Magda, Róbert (2021) A kozmetikai piac és a fogyasztói döntéshozatal bemutatása ökonómiai megközelítésben. KÖZ-GAZDASÁG, 16 (1). pp. 87-102. ISSN 1788-0696

Book Section

Amberg, Nóra and Gyenge, Balázs (2020) A hazai és nemzetközi kozmetikai piac keresleti és kínálati oldalát befolyásoló trendek bemutatása, különös tekintettel a fenntarthatósághoz és a tudatos fogyasztáshoz köthető tendenciákra. In: Menedzsment válaszok a XXI. század gazdasági és társadalmi kihívásaira. Inform Kiadó és Nyomda Kft., Budapest, pp. 165-183. ISBN 978-615-5666-43-8

This list was generated on Fri Mar 29 15:23:10 2024 CET.