REAL

Items where Author is "Babinszki, Emese"

Up a level
Export as [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Group by: Item Type | No Grouping
Jump to: Article
Number of items: 4.

Article

Babinszki, Emese and Balázs, Katalin (2022) A humoros reklámok és hatásosságuk. ALKALMAZOTT PSZICHOLÓGIA, 22 (3). pp. 59-79. ISSN 1419-872X

Babinszki, Emese and Balázs, Katalin (2021) Humoros reklámok vizsgálata: musicalszerű reklámok tanulságai. ALKALMAZOTT PSZICHOLÓGIA, 21 (2). pp. 7-31. ISSN 1419-872X

Balázs, Katalin and Babinszki, Emese and Gerhát, Réka (2019) "Dühítő ez a reklám!" Érzelmi reakciók mérése társadalmi célú reklámok esetén = "What an Annoying Advertisement!". Measuring of Emotional Reactions in Case of Non-Profit Advertisements. ALKALMAZOTT PSZICHOLÓGIA, 19 (4). pp. 7-34. ISSN 1419-872X

Babinszki, Emese and Balázs, Katalin and Hidegkuti, István (2016) Aranyos és humoros reklámok hatásvizsgálata (Az érzelmek iránti igény függvényében). ALKALMAZOTT PSZICHOLÓGIA, 16 (1). pp. 43-59. ISSN 1419-872X

This list was generated on Tue Apr 23 12:53:15 2024 CEST.