REAL

Items where Author is "Berács, József"

Up a level
Export as [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Group by: Item Type | No Grouping
Jump to: Article | Book
Number of items: 5.

Article

Berács, József and Nagy, Gábor (2022) Managerial antecedent factors of export market-oriented organizations and their performance consequences. VEZETÉSTUDOMÁNY, 53 (11). pp. 2-15. ISSN 0133-0179

Berács, József (2022) Polányi hatása a marketingelméleti iskolákra. KÖZGAZDASÁGI SZEMLE, 69 (12). pp. 1533-1554. ISSN 0023-4346

Bauer, András and Berács, József and Gáti, Mirkó (2019) Marketingkutatások változásai - visszatekintő elemzés egy tudományos folyóiratban megjelent publikációk alapján. VEZETÉSTUDOMÁNY, 50 (12). pp. 32-49. ISSN 0133-0179

Szőcs, Attila and Berács, József (2015) A fogyasztói márkaérték, mint másodrendű látens változó okozati becslése. SZIGMA, 46 (1-2). pp. 99-125. ISSN 0039-8128

Book

Berács, József and Derényi, András and Kádár-Csoboth, Péter and Kováts, Gergely and Polónyi, István and Temesi, József (2017) Hungarian Higher Education 2016. Strategic progress report. Budapesti Corvinus Egyetem, Nemzetközi Felsőoktatási Kutatások Központja, Budapest.

This list was generated on Thu Mar 28 14:31:04 2024 CET.