REAL

Items where Author is "Csíkos, Csaba"

Up a level
Export as [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Group by: Item Type | No Grouping
Number of items: 33.

Hidayatullah, Achmad and Csíkos, Csaba (2023) The Role of Students’ Beliefs, Parents' Educational Level, and The Mediating Role of Attitude and Motivation in Students’ Mathematics Achievement. ASIA-PACIFIC EDUCATION RESEARCHER. ISSN 0119-5646

Hussein, Yusuf and Csíkos, Csaba (2023) The effect of teaching conceptual knowledge on students’ achievement, anxiety about, and attitude toward mathematics. EURASIA JOURNAL OF MATHEMATICS SCIENCE AND TECHNOLOGY EDUCATION, 19 (2). ISSN 1305-8215

Wafubwa, Ruth Nanjekho and Csíkos, Csaba (2022) Impact of formative assessment instructional approach on students’ mathematics achievement and their metacognitive awareness. INTERNATIONAL JOURNAL OF INSTRUCTION, 15 (2). pp. 119-138. ISSN 1694-609X

Csíkos, Csaba and Biró, Fanni and Szabóné Szitányi, Judit (2022) Incorporating Humor into Mathematical Word Problems: Is there a Negative Effect on Students' Performance? INTERNATIONAL JOURNAL OF INSTRUCTION, 15 (3). pp. 1079-1098. ISSN 1694-609X

Hidayatullah, Achmad and Csíkos, Csaba (2022) Mathematics Related Belief System and Word Problem-Solving in the Indonesian Context. EURASIA JOURNAL OF MATHEMATICS SCIENCE AND TECHNOLOGY EDUCATION, 18 (4). ISSN 1305-8215

Csíkos, Csaba (2022) Metacognitive and Non-Metacognitive Processes in Arithmetic Performance: Can There Be More than One Meta-Level? JOURNAL OF INTELLIGENCE, 10 (3). ISSN 2079-3200

Karika, Tímea and Csíkos, Csaba (2022) A Test for Understanding Simple Fractions Among 5th Grade Students at the Beginning of Lower Secondary Education. EURASIA JOURNAL OF MATHEMATICS SCIENCE AND TECHNOLOGY EDUCATION, 18 (2). ISSN 1305-8215

Csíkos, Csaba and Korom, Erzsébet and Csapó, Benő (2016) Tartalmi keretek a kutatásalapú tanulás tudáselemeinek értékeléséhez a természettudományokban. ISKOLAKULTÚRA, 26 (3). pp. 17-29. ISSN 1215-5233

Korom, Erzsébet and Csíkos, Csaba and Csapó, Benő (2016) A kutatásalapú tanulás megvalósításának feltételei a természettudományok tanításában. ISKOLAKULTÚRA, 26 (3). pp. 30-42. ISSN 1215-5233

Csapó, Benő and Csíkos, Csaba and Korom, Erzsébet (2016) Értékelés a kutatásalapú természettudomány-tanulásban: a SAILS projekt. Iskolakultúra, 26 (3). pp. 3-16. ISSN 1215-5233

Csíkos, Csaba (2013) Az impakt faktor a neveléstudományi kutatásokban. Iskolakultúra, 13 (9). pp. 3-16. ISSN 1215-5233

Csíkos, Csaba (2012) Melyik a kedvenc tantárgyad? Tantárgyi attitűdök vizsgálata a nyíltvégű írásbeli kikérdezés módszerével. Iskolakultúra, 12 (1). pp. 3-13. ISSN 1215-5233

Csíkos, Csaba and Kelemen, Rita and Kelemen-Molitorisz, Anikó and Molnár, Éva and Pataky, Gabriella and Steklács, János and Szabóné Szitányi, Judit (2011) Metakognícióra alapozott fejlesztés a matematika és az olvasás területén = Metacognition-based trainings in the fields of mathematics and reading. Project Report. OTKA.

Csíkos, Csaba (2010) A PRIMAS projekt. Iskolakultúra, 20 (12). pp. 4-12. ISSN 1215-5233

Csíkos, Csaba (2010) Problémaalapú tanulás és matematikai nevelés. Iskolakultúra, 20 (12). pp. 52-60. ISSN 1215-5233

Csíkos, Csaba and Kelemen, Rita (2009) Matematikai szöveges feladatok nehézségének és érdekességének megítélése 5. osztályos tanulók körében. Iskolakultúra, 19 (3-4). pp. 14-25. ISSN 1215-5233

Csíkos, Csaba and Molnár, Éva and Tarkó, Klára and Zsigmond, István (2007) A metakogníció iskolai fejlesztésének alapjai = Foundations for developing students` metacognition. Project Report. OTKA.

Csíkos, Csaba (2007) Néhány EARLI-közeli írásról. Iskolakultúra, 17 (11-12). p. 63. ISSN 1215-5233

Vidákovich, Tibor and Csíkos, Csaba and Kontra, József (2006) A matematikai alapképességek, a matematikai gondolkodás fejlődése 6-18 éves korban = Development of basic mathematical skills and mathematical thinking of 6-18-year-olds. Project Report. OTKA.

Csíkos, Csaba (2006) Tudatosság és metakogníció viszonya. Az ezredforduló interdiszciplináris megközelítései. Iskolakultúra, 16 (12). pp. 69-82. ISSN 1215-5233

Csíkos, Csaba (2005) Az oktatástudomány „kis tigrisei”. EARLI-konferenciák két új EU-tagállamban. Iskolakultúra, 15 (12). pp. 99-103. ISSN 1215-5233

Csíkos, Csaba (2004) Jelentés a magyar közoktatásról. Iskolakultúra, 14 (4). pp. 121-123. ISSN 1215-5233

Csíkos, Csaba (2004) Metakogníció a tanulásban és a tanításban. Az EARLI 10. konferenciájának kutatási eredményei. Iskolakultúra, 14 (2). pp. 3-11. ISSN 1215-5233

Csapó, Benő and Csíkos, Csaba and Korom, Erzsébet (2004) A tanítás és tanulás kutatása Finnországban. A Finn Akadémia nemzeti kutatási programjának konferenciája. Iskolakultúra, 14 (3). pp. 45-52. ISSN 1215-5233

Csíkos, Csaba (2003) Egy hazai matematikai felmérés eredményei nemzetközi összehasonlításban. Iskolakultúra, 13 (8). pp. 20-27. ISSN 1215-5233

Csíkos, Csaba (2002) Bizonyítástípusok fejlődési modellje. Iskolakultúra, 12 (4). ISSN 1215-5233

Csíkos, Csaba (2002) Hány éves a kapitány? Matematikai szöveges feladatok megértése. Iskolakultúra, 12 (12). pp. 10-16. ISSN 1215-5233

Zsigmond, István and Csíkos, Csaba (2000) Az analógiás gondolkodásról: újabb eredmények és kutatási tendenciák. Magyar Pszichológiai Szemle, 55 (1). pp. 63-80. ISSN 0025-0279

Csíkos, Csaba (1999) Nem-paraméteres statisztikai módszerek alkalmazási lehetőségei a pedagógiai kutatásban. Iskolakultúra, 9 (2). pp. 113-119. ISSN 1215-5233

Csíkos, Csaba (1997) Az EARLI-konferenciák szerepe a tudományos életben. Iskolakultúra, 7 (12). ISSN 1215-5233

Csíkos, Csaba and Józsa, Krisztián (1997) Az európai kutatók fiatal nemzedéke. Kristiina Kumpulainen (Oulu, Finnország). Iskolakultúra, 7 (12). ISSN 1215-5233

Csíkos, Csaba and Józsa, Krisztián and Korom, Erzsébet and Tarkó, Klára (1997) Egy formálódó tudományos közösség. Beszélgetések a tanulás és az oktatás vezető európai kutatóival. Iskolakultúra, 7 (12). ISSN 1215-5233

Bajmócy, Péter and Csíkos, Csaba (1997) Európai országok népszerűsége egyetemi hallgatók körében. Iskolakultúra, 7 (6-7). ISSN 1215-5233

This list was generated on Fri Mar 29 17:00:58 2024 CET.