REAL

Items where Author is "Czakó, Ágnes"

Up a level
Export as [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Group by: Item Type | No Grouping
Number of items: 6.

Győri, Ágnes and Czakó, Ágnes (2020) The impact of different teaching methods on learning motivation - a sociological case study on Hungarian vocational education. INTERNATIONAL JOURNAL OF INNOVATION AND LEARNING, 27 (1). pp. 1-18. ISSN 1471-8197

Győri, Ágnes and Czakó, Ágnes (2019) "Figyelni kell a piacot, ez a kulcsa az egésznek…” : Szociográfia a magyar kis- és közepes vállalkozások helyzetéről, 2017. SOCIO.HU : TÁRSADALOMTUDOMÁNYI SZEMLE (1). pp. 48-79. ISSN 2063-0468

Győri, Ágnes and Czakó, Ágnes and Horzsa, Gergely (2019) Innovation, Financial Culture, and the Social-Economic Environment of SMEs in Hungary. EAST EUROPEAN POLITICS AND SOCIETIES, 20 (10). pp. 1-29. ISSN 0888-3254 (print); 1533-8371 (online)

Győri, Ágnes and Czakó, Ágnes (2019) Innováció és pénzügyi-gazdálkodói kultúra : Az innovációs aktivitás egyes magyarázó tényezői a kkv-szektorban. Szociológiai Szemle, 29 (1). pp. 85-116. ISSN 1216-2051

Győri, Ágnes and Czakó, Ágnes (2019) A kisvállalatok és az innováció körülményei Magyarországon = Small Enterprises and Prospects of Innovations in Hungary. ERDÉLYI TÁRSADALOM: SZOCIOLÓGIAI SZAKFOLYÓIRAT: A KOLOZSVÁRI BABES-BOLYAI TUDOMÁNYEGYETEM SZOCIOLÓGIA TANSZÉKE MAGYAR TAGOZATÁNAK FOLYÓIRATA, 17 (2). pp. 153-175. ISSN 1583-6347

Sik, Endre and Czakó, Ágnes and Michalkó, Gábor (2006) Informális piacok a mai Magyarországon = Informal marketplaces in contemporary Hungary. Project Report. OTKA.

This list was generated on Fri Apr 19 11:05:52 2024 CEST.