REAL

Items where Author is "Dörnyei, Krisztina Rita"

Up a level
Export as [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Group by: Item Type | No Grouping
Number of items: 2.

Article

Gyulavári, Tamás and Dörnyei, Krisztina Rita (2012) Antecedents of loyalty for food products. JOURNAL OF ECONOMICS AND BUSINESS RESEARCH, 18 (2). pp. 43-58. ISSN 2068-3537

Book Section

Dörnyei, Krisztina Rita and Gyulavári, Tamás and Hofmeister Tóth, Ágnes and Jenes, Barbara and Jentetics, Kinga and Neumann-Bódi, Edit and Neulinger, Ágnes and Simon, Judit and Zsótér, Boglárka (2014) Marketing az egészségtudatosságért – a marketing pozitív szerepe az egészség-tudatosságtól a termékválasztásig. In: Tomcsányi Pál akadémikus 90 éves: Az életminőség anyagi és szellemi igényeinek kielégítése fogyasztási marketing szemlélettel: Felolvasó ülés és tanulmánykötet. MTA Agrár-közgazdasági Bizottság Agrármarketing Albizottság, Budapest, pp. 65-91. ISBN 978-963-508-702-0

This list was generated on Sat Apr 20 06:02:36 2024 CEST.