REAL

Items where Author is "Dankó, László"

Up a level
Export as [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Group by: Item Type | No Grouping
Number of items: 70.

Article

Dankó, László and Tóth, Zsófia (2021) Népszerű utazási motivációk és lehetséges válaszok a Tokaj-Zemplén desztináció turizmusában. SZŐLŐ-LEVÉL, 11. pp. 59-67. ISSN 2677-1756

Dankó, László and Tóth, Zsófia (2021) A Tokaji borvidék turizmus-fejlesztésének marketing támogatása. SZŐLŐ-LEVÉL, 11. pp. 86-102. ISSN 2677-1756

Dankó, László and Tóth, Zsófia (2021) A bor- és gasztronómiai innováció és kapcsolódása a turizmusfejlesztési stratégiához. SZŐLŐ-LEVÉL, 11. pp. 84-101. ISSN 2677-1756

Dankó, László and Farkas, Zsuzsanna (2018) Személygépkocsi márkaválasztás szocio-kulturális aspektusai. ÉSZAK-MAGYARORSZÁGI STRATÉGIAI FÜZETEK, 15 (1). pp. 43-55. ISSN 1786-1594

Piskóti, István and Dankó, László and Nagy, Katalin and Szakál, Zoltán and Molnár, László (2015) Identitás és márka-modellek alkalmazása hátrányos helyzetű kistérségekben. Észak-magyarországi Stratégiai Füzetek, 12 (2). pp. 33-48. ISSN 1786-1594

Piskóti, István and Molnár, László and Gulyásné Kerekes, Rita and Nagy, Szabolcs and Dankó, László and Karajz, Sándor and Bartha, Zoltán and Orloczki, Mónika (2015) Termékek piacképessége, márkázása és társadalmi marketing támogatása - a térségi fejlesztés dimenziójában. ÉSZAK-MAGYARORSZÁGI STRATÉGIAI FÜZETEK, XII. (2.). pp. 94-106. ISSN 1786-1594

Dankó, László (2010) The tourism development plan concerning the Zemplen destination. EUROPEAN INTEGRATION STUDIES, 8 (1). pp. 21-33. ISSN 1588-6735

Dankó, László (2007) Development of Cross-Border Cooperation in the Tri-Border Region. Észak-magyarországi Stratégiai Füzetek, 4 (2). pp. 110-126. ISSN 1786-1594

Dankó, László (2005) Az interregionális együttműködés fejlesztése Zemplénben. ÉSZAK-MAGYARORSZÁGI STRATÉGIAI FÜZETEK, 2 (1). pp. 71-85. ISSN 1786-1594

Dankó, László (2005) Személyes kommunikáció interkultúrális kontextusban. MARKETING ÉS MENEDZSMENT, 38 (6). pp. 86-95. ISSN 1219-0349

Dankó, László (2005) Termék sztenderdizálás vs. differenciálás a nemzetközi marketingben. GAZDASÁGTUDOMÁNYI KÖZLEMÉNYEK: A MISKOLCI EGYETEM KÖZLEMÉNYEI, 4 (1). pp. 23-34. ISSN 1588-9033

Dankó, László (2002) Cross-Border Cooperation in the Expansion of European Integration. EUROPEAN INTEGRATION STUDIES, 1 (2). pp. 3-23. ISSN 1588-6735

Dankó, László (2002) A termelővállalati értékesítés stratégiai dimenziói. MARKETING ÉS MENEDZSMENT, 36 (3). pp. 14-21. ISSN 1219-0349

Dankó, László (2001) Kis- és középvállalkozások külpiaci aktivitásának fejlesztése. MARKETING ÉS MENEDZSMENT, 35 (3). pp. 12-17. ISSN 1219-0349

Dankó, László (2000) Interkultúrális (cross-culture) marketing: válasz a szociokultúrális különbözőségekre0. MARKETING ÉS MENEDZSMENT, 34 (2). pp. 52-56. ISSN 1219-0349

Dankó, László (1999) Magyar vállalati marketingaktivitás a Kárpátok Eurorégióban. MARKETING ÉS MENEDZSMENT, 33 (5). pp. 27-32. ISSN 1219-0349

Dankó, László (1998) A hazai különleges gazdasági övezetek fejlesztésének marketingsajátosságai. MARKETING ÉS MENEDZSMENT, 32 (5). pp. 26-30. ISSN 1219-0349

Dankó, László (1997) Establishment of Enterprise Zone in the Tri-Border Area = Vállalkozási övezetek kialakítása a hármashatár mentén. KÁRPÁTOK GAZDASÁGI SZEMLE: A KÁRPÁTOK HATÁRMENTI GAZDASÁGFEJLESZTÉSI SZÖVETSÉG HÍRLEVELE, 3 (3). pp. 1-4. ISSN 1418-3277

Dankó, László (1996) Személyes eladás és területi menedzsment. MARKETING ÉS MENEDZSMENT, 30 (6). pp. 73-76. ISSN 1219-0349

Dankó, László (1994) International economic Cooperation in the Carpathian Region. UNIVERSITY OF MISKOLC BULLETIN SERIES F ECONOMIC SCIENCES, 1. pp. 49-54. ISSN 1219-1418

Dankó, László (1993) International Economic Co-oparation in the Carpathian Region. INTERNATIONAL BUSINESS REVIEW, 2 (3). pp. 269-279. ISSN 0969-5931

Book Section

Dankó, László (2023) Helyi termékekre fókuszáló turizmus a körforgásos és fenntartható gazdaságban. In: THE Eszencia – Bor és Tudomány. Tokaj-Hegyalja Egyetem, Sárospatak, pp. 86-100. ISBN 9786156482129

Dankó, László (2022) Az MNM Rákóczi Múzeuma turisztikai értékkincsei és fejlesztései. In: Sárospataki turizmusfejlesztési tanulmányok 2022. Sárospatak és Környéke Turizmusáért Egyesület, Sárospatak, pp. 171-185.

Dankó, László (2022) Egészségturisztikai fejlesztések Végardó Fürdőn. In: Sárospataki turizmusfejlesztési tanulmányok 2022. Sárospatak és Környéke Turizmusáért Egyesület, Sárospatak, pp. 108-118.

Dankó, László (2022) II. rész: Önkormányzati turisztikai fejlesztések. A szelíd turizmus és ezt támogató projektek Sárospatakon. In: Sárospataki turizmusfejlesztési tanulmányok 2022. Sárospatak és Környéke Turizmusáért Egyesület, Sárospatak, pp. 80-94.

Dankó, László (2022) Sárospatak Várnegyed fejlesztésének társadalmasított tervezése. In: Sárospataki turizmusfejlesztési tanulmányok 2022. Sárospatak és Környéke Turizmusáért Egyesület, Sárospatak, pp. 69-79.

Dankó, László (2022) Új turisztikai megközelítések Sárospatak és Zemplén turizmusában. In: Sárospataki turizmusfejlesztési tanulmányok 2022. Sárospatak és Környéke Turizmusáért Egyesület, Sárospatak, pp. 130-145.

Dankó, László and Hajdú, Noémi (2019) Kereskedelmi trendek és vállalati inoovációk. In: Marketingkaleidoszkóp 2019. Miskolci Egyetem Marketing és Turizmus Intézet, Miskolc, pp. 30-42.

Dankó, László (2019) Tokaj-hegyalja, mint világörökségi kultúrtáj turizmusfejlesztésének marketing támogatása. In: #Turizmus #szálloda #vendéglátás : jubileumi kiadvány az Eszterházy Károly Egyetem Turizmus tanszék alapításának 10. évfordulója alkalmából. Líceum Kiadó, Eger, pp. 53-69. ISBN 9789634961321

Dankó, László (2019) A miskolci Marketing és Turizmus Intézet 25 éve. In: Marketingkaleidoszkóp 2019. Miskolci Egyetem Marketing és Turizmus Intézet, Miskolc, pp. 9-18.

Dankó, László (2018) Narancsbor innováció és kapcsolódása a Nemzeti Turizmusfejlesztési Stratégiához. In: Narancsbor : Fejezetek a gasztronómiai újdonságok témaköréből. Tokajbor-Bene Pincészet, Szőlőbirtok és Borkereskedelmi Kft., Bodrogkeresztúr, pp. 100-121. ISBN 9786150012520

Dankó, László and Kovács, Péter (2017) Elégedettség fókuszú személyes értékesítés b2b üzleti kapcsolatokban. In: Marketingkaleidoszkóp 2017 : Tanulmányok a Marketing és Turizmus Intézet kutatási eredményeiből. Miskolci Egyetem Gazdaságtudományi Kar, Miskolc, pp. 9-37.

Dankó, László (2017) Tokaj-Zemplén desztináció kulturális örökségturisztikai és marketing koncepciója. In: Zempléni gazdaságfejlesztési tanulmányok 2017. Zemplén Régió Fejlesztése (4). Sárospatak és Környéke Turizmusáért Egyesület, Sárospatak, pp. 120-171.

Dankó, László and Tóth, Zsófia (2017) A közös konszolidált társaságiadó-alap (CCCTB) hatásának vizsgálata az európai árképzési döntések tervezéséhez = Analysing the Effects of the Common Consolidated Corporate Tax Base (CCCTB) to Plan on the European Pricing Decisions. In: „Mérleg és Kihívások” X. Nemzetközi Tudományos Konferencia = „Balance and Challenges” X. International Scientific Conference. Miskolci Egyetem Gazdaságtudományi Kar, Miskolc-Egyetemváros, pp. 204-214. ISBN 9789633581407

Dankó, László and Tóth, Zsófia (2017) Árképzés és jövedelemadóztatás a nemzetközi üzletben. In: Marketingkaleidoszkóp 2017 : Tanulmányok a Marketing és Turizmus Intézet kutatási eredményeiből. Miskolci Egyetem Gazdaságtudományi Kar, Miskolc, pp. 80-89.

Dankó, László and Tóth, Zsófia (2016) Transzferárazásból fakadó nemzetközi üzleti konfliktusok és alternatív kezelésük hatásvizsgálata. In: Marketingkaleidoszkóp 2016 : Tanulmányok a Marketing Intézet kutatási eredményeiből. Miskolci Egyetem Gazdaságtudományi Kar, Miskolc, pp. 119-138.

Dankó, László (2016) Térségi desztinációmenedzsment fejlesztése Zemplénben. In: Marketingkaleidoszkóp 2016. Miskolci Egyetem Marketing Intézet, Miskolc, pp. 41-61.

Dankó, László and Ogár, Zoltán (2014) A 2007-13. évi Zempléni Vidékfejlesztési Program eredményeinek értékelése. In: Marketingkaleidoszkóp 2014 - Innovációvezérelt marketing - Tanulmányok a Marketing Intézet kutatási eredményeiből. Miskolci Egyetem Marketing Intézet, Miskolc, pp. 149-168.

Dankó, László and Ogár, Zoltán (2014) Leader alapú vidékfejlesztés és támogatása társadalmi marketing eszközökkel. In: Marketingkaleidoszkóp 2014 : Innovációvezérelt marketing. Tanulmányok a Marketing Intézet kutatási eredményeiből. Miskolci Egyetem Gazdaságtudományi Kar, Miskolc, pp. 101-120.

Kajati, Mónika and Dankó, László (2011) Carpathian region as an attractive tourist destination. In: Örökségértékek és turizmusfejlesztés : A Tokaj-hegyalja - Zemplén örökségértékei és az ezekre alapozható gazdaság-és turizmusfejlesztés témakörében szervezett tudományos szimpózium tanulmányai. Zemplén Régió Fejlesztése Sorozat (1). Sárospatak és Környéke Turizmusáért Egyesület, Sárospatak, pp. 223-232.

Dankó, László (2011) Képzett fiatalok megtartása Tokaj-hegyalján a társadalmi marketing eszközeivel. In: Örökségértékek és turizmusfejlesztés : A Tokaj-hegyalja - Zemplén örökségértékei és az ezekre alapozható gazdaság-és turizmusfejlesztés témakörében szervezett tudományos szimpózium tanulmányai. Zemplén Régió Fejlesztése Sorozat (1). Sárospatak és Környéke Turizmusáért Egyesület, Sárospatak, pp. 96-116.

Dankó, László (2011) Közösségi turizmusfejlesztés Tokaj-Hegyalján. In: Örökségértékek és turizmusfejlesztés : Tokaj-hegyalja - Zemplén örökségértékei és az ezekre alapozható gazdaság-és turizmusfejlesztés témakörében szervezett tudományos szimpózium tanulmányai. Zemplén Régió Fejlesztése Sorozat (1). Sárospatak és Környéke Turizmusáért Egyesület, Sárospatak, pp. 22-44.

Dankó, László (2011) Tokaj-hegyalja örökségturisztikai koncepciója. In: Örökségértékek és turizmusfejlesztés : A Tokaj-hegyalja - Zemplén örökségértékei és az ezekre alapozható gazdaság-és turizmusfejlesztés témakörében szervezett tudományos szimpózium tanulmányai. Zemplén Régió Fejlesztése Sorozat (1). Sárospatak és Környéke Turizmusáért Egyesület, Sárospatak, pp. 44-95.

Dankó, László (2010) Képzett fiatalok megtartásának támogatása a társadalmi marketing eszközeivel. In: Marketingkaleidoszkóp 2010 : Tanulmányok a Marketing Intézet kutatási eredményeiből. Miskolci Egyetem Gazdaságtudományi Kar, Miskolc, pp. 33-62.

Dankó, László (2010) Közösségi turizmusfejlesztés. In: Marketingkaleidoszkóp 2010 : Tanulmányok a Marketing Intézet kutatási eredményeiből. Miskolci Egyetem Gazdaságtudományi Kar, Miskolc, pp. 63-94.

Dankó, László (2010) A marketing-logisztika stratégiai dimenziói. In: Marketingkaleidoszkóp 2010. Miskolci Egyetem Gazdaságtudományi Kar, Miskolc, pp. 95-126.

Dankó, László (2008) Leader alapú vidékfejlesztési programok és marketingjük Zemplénben. In: Marketingkaleidoszkóp 2008 : Tanulmányok a Marketing Intézet kutatási eredményeiből. Marketingkaleidoszkóp (2). Miskolci Egyetem Marketing Intézet, Miskolc, pp. 147-175. ISBN 9789636618575

Dankó, László (2008) Turisztikai desztinációmenedzsment kialakítása és megvalósítása Zemplénben. In: Marketingkaleidoszkóp 2008 : Tanulmányok a Marketing Intézet kutatási eredményeiből. Marketingkaleidoszkóp (2). Miskolci Egyetem Marketing Intézet, Miskolc, pp. 188-207. ISBN 9789636618575

Dankó, László (2008) A nemzetközi marketing stratégia és végrehajtása. In: Hagyományok és új kihívások a menedzsmentben. Debreceni Egyetem Agrár- és Gazdálkodástudományok Centruma, Debrecen, pp. 178-186. ISBN 9789639822085

Dankó, László (2008) A nemzetközi marketing értelmezése és kapcsolata a társtudományokkal. In: Marketing Oktatók Klubjának XIV. Országos Konferenciája. Budapesti Corvinus Egyetem, Budapest, pp. 57-66. ISBN 9789638722930

Dankó, László (2007) Kihívások és válaszok a nemzetközi gazdasági és üzleti kapcsolatokban. In: VI. Nemzetközi Konferencia a közgazdász képzés megkezdésének 20. évfordulója alkalmából. Miskolci Egyetem Gazdaságtudományi Kar, Miskolc, pp. 150-162. ISBN 9789636617882

Dankó, László (2006) Az innováció helye a nemzetközi termékmenedzsment döntésekben. In: Innovációmarketing. Akadémiai Kiadó, Budapest, pp. 187-201. ISBN 9630583968

Dankó, László (2006) Zemplén régió turizmusának fejlesztése. In: Marketingkaleidoszkóp : Tanulmányok a Marketing Intézet kutatási eredményeiből. Marketingkaleidoszkóp (1). Miskolci Egyetem Marketing Intézet, Miskolc, pp. 405-425. ISBN 9638738901

Dankó, László (2006) Ökoturisztikai termékfejlesztés látogatóközpontok kialakításával a Zempléni Tájvédelmi Körzetben. In: Marketingkaleidoszkóp : Tanulmányok a Marketing Intézet kutatási eredményeiből. Marketingkaleidoszkóp (1). Miskolci Egyetem Marketing Intézet, Miskolc, pp. 1-21. ISBN 9638738901

Monograph

Piskóti, István and Dankó, László and Molnár, László and Nagy, Szabolcs and Szántó, Ákos (2013) A társadalmi marketing paradigmái - elméleti-módszertani alapozó kutatás = Paradigm of the social marketing - theoretical-methodological research. Project Report. OTKA.

Conference or Workshop Item

Dankó, László (2004) A nemzetközi gazdasági/üzleti kapcsolatok sajátos dimenziója: az interregionális együttműködés. In: A marketing és megoldásai, 2004.12.09, Miskolc.

Book

Bene, Zsuzsanna and Dankó, László and Erdős, Tamás and Kelecseny, Mónika and Körmöndi, Zoltán and Livják, Emília and Sipos, István and Szabó, Zsuzsa and Tóth, Zsófia (2022) Sárospataki turizmusfejlesztési tanulmányok 2022. Zemplén Régió Fejlesztése . Sárospatak és Környéke Turizmusáért Egyesület, Sárospatak.

Dankó, László and Piskóti, István (2019) Marketingkaleidoszkóp 2019. Miskolci Egyetem Marketing és Turizmus Intézet, Miskolc.

Dankó, László (2012) Magyar külgazdasági kapcsolatok : Válogatott publikációim szöveggyűjteménye a közgazdász MSc. és PhD. hallgatók számára. Pro Marketing Egyesület, Miskolc.

Nagy, Szabolcs and Piskóti, István and Dankó, László and Molnár, László and Marien, Anita (2012) A társadalmi marketing paradigmái - elméleti-módszertani alapozó kutatás. Miskolci Egyetem Marketing Intézet, Miskolc.

Dankó, László (2010) Személyes eladás : A nappali és levelező tagozatos Marketing szakos MA közgazdász hallgatók számára. Pro Marketing Egyesület, Miskolc.

Dankó, László (2009) Marketing-logisztika : A II. évfolyamos marketing szakos - értékesítés szakirányos MA közgazdász hallgatók számára. Pro Marketing Egyesület, Miskolc.

Dankó, László (2009) Nemzetközi kereskedelem : A nappali és levelező tagozatos BA közgazdász hallgatók számára. Pro Marketing Egyesület, Miskolc.

Dankó, László (2008) Értékesítés - ösztönzés : a nappali és levelező tagozatos kereskedelem – marketing szakos BA közgazdász hallgatók számára. Pro Marketing Egyesület, Miskolc. ISBN 978 963 87389 2 9

Dankó, László (2007) Kereskedelmi technika : A nappali és levelező tagozatos kereskedelem – marketing szakos BA közgazdász hallgatók számára. Pro Marketing Egyesület, Miskolc.

Dankó, László (2006) A nemzetközi kereskedelem technikája. Pro Marketing Egyesület, Miskolc. ISBN 9630607832

Dankó, László (2005) Nemzetközi üzlet : A nappali és levelező tagozatos közgazdász, és a posztgraduális közgazdász hallgatók számára. Miskolci Egyetem, Miskolc.

Dankó, László (2004) Az európai integrációról vállalkozóknak : A megyei vállalkozások felkészítése az európai integrációra. Borsod-Abaúj-Zemplén Megyei Regionális Vállalkozásfejlesztési Alapítvány, Miskolc.

Dankó, László (2004) Tárgyalástechnika : A nappali és levelező tagozatos közgazdász és posztgraduális hallgatók számára. Pro Marketing Egyesület, Miskolc.

Dankó, László (2000) Értékesítés : A IV. évfolyamos nappali és levelező tagozatos közgazdász és mérnök, valamint a posztgraduális hallgatók számára. Pro Marketing Egyesület, Miskolc.

This list was generated on Sat Apr 20 17:10:48 2024 CEST.