REAL

Items where Author is "Engler, Ágnes"

Up a level
Export as [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Group by: Item Type | No Grouping
Number of items: 24.

Article

Major, Enikő and Bacskai, Katinka and Engler, Ágnes (2022) Nevelési értékpreferenciák az állami és egyházi iskolákban. EDUCATIO, 31 (3). pp. 479-488. ISSN 1216-3384 (print); 1419-8827 (online)

Engler, Ágnes and Markos, Valéria and Dusa, Ágnes Réka (2021) Szülői segítségnyújtás a jelenléti és távolléti oktatás idején. EDUCATIO, 30 (1). pp. 72-87. ISSN 1216-3384 (print); 1419-8827 (online)

Engler, Ágnes (2014) Dilemmák felsőfokon – hallgatók családalapítási tervei. KAPOCS: A NEMZETI CSALÁD- ÉS SZOCIÁLPOLITIKAI INTÉZET FOLYÓIRATA, 13 (1). pp. 17-25. ISSN 1588-7227

Pusztai, Gabriella and Engler, Ágnes (2014) Distant students’ satisfaction as an indicator of institutional success in higher education. Indicators and explanations based on data form hungarian survey. Horyzonty Wychowania, 13 (26). pp. 105-121. ISSN 1643-9171

Engler, Ágnes (2013) Az élethosszig tartó tanulás gender-szempontú megközelítése. Iskolakultúra, 13 (2). pp. 3-11. ISSN 1215-5233

Engler, Ágnes (2013) Az élethosszig tartó tanulás gender szempontú megközelítése. Iskolakultúra, 21 (2). pp. 3-12. ISSN 1215-5233

Engler, Ágnes (2013) Felnőttek a felsőoktatás világában. Felnőttképzési Szemle, 7 (1). pp. 35-46. ISSN 1789-3569

Engler, Ágnes (2013) Students with Small Children in Higher Education. Journal of Social Research & Policy, 4 (1). pp. 109-120. ISSN 2067-2640

Engler, Ágnes (2013) Tanulási döntések és tanulási motívumok regionális vizsgálatok alapján. EDUCATIO, 22 (1). pp. 81-89. ISSN 1216-3384

Engler, Ágnes (2012) Férfiak és nők a felsőoktatás részidős képzéseiben. Felsőoktatási Műhely (2). pp. 95-106. ISSN 1789-1922

Engler, Ágnes (2011) Pink Education. Fényes Hajnalka: A nemi sajátosságok különbségének vizsgálata az oktatásban. Szociológiai Szemle, 21 (3). pp. 146-152. ISSN 1216-2051

Engler, Ágnes (2011) Tanulmányi pályafutás a magánéleti tervek tükrében. ÚJ PEDAGÓGIAI SZEMLE, 61 (11-12). pp. 173-183. ISSN 1215-1807

Engler, Ágnes (2010) A családi háttér szerepe a felsőfokú továbbtanulásban. Iskolakultúra, 20 (10). pp. 28-37. ISSN 1215-5233

Book Section

Engler, Ágnes and Paksi, Veronika and Tardos, Katalin (2021) Tudományos fokozattal rendelkezők munka–magánélet egyensúlya: problémák és megküzdési stratégiák. In: TUDOMÁNYOS KARRIEREK A 21. SZÁZAD ELEJÉN. Belvedere Meridionale, Szeged, pp. 127-142. ISBN 9786156060464

Bacskai, Katinka and Bocsi, Veronika and Engler, Ágnes and Pusztai, Gabriella (2019) Features of the Hungarian Teacher Education System. In: An In Depth Look at Hungary. Nova Science Publishers, Inc., Hauppauge, New York, pp. 51-72. ISBN 9781536153514

Engler, Ágnes (2014) Formális tanulás felsőfokon. A részidős képzésben tanuló felnőttek sajátosságai. In: Tanuló közösségek, közösségi tanulás. CHERD-H, Debrecen, pp. 89-112.

Engler, Ágnes and Kovács, Edina and Chanesova, Zuzana and Błasiak, Anna and Dybowska, Ewa and Scewczuk, Katarzyna (2014) Future Professional Plans of Students in Higher Education. In: Comparative Research on Teacher Education. Verbum, pp. 132-151.

Engler, Ágnes (2013) The Attitude of Men and Women in Higher Education towards Life-Long Learning. In: Students in a Cross-Border Region Higher Education for Regional Social Cohesion. University of Oradea Press, Oradea, pp. 97-107.

Engler, Ágnes and Dusa, Ágnes and Huszti, Anett and Kardos, Katalin and Kovács, Edina (2013) Az intézményi tanulás eredményessége és minősége, különös tekintettel a nem hagyományos hallgatókra. In: Iskola a társadalmi térben és időben. 2011-2012. Pécsi Tudományegyetem „Oktatás és Társadalom” Neveléstudományi Doktori Iskola, pp. 187-200.

Engler, Ágnes (2013) Career Path and Private Life in the Context of Lifelong Learning. In: Interdisciplinary Research in Humanities. Constantine the Phiosopher University in Nitra, Nitra, pp. 119-133.

Engler, Ágnes (2013) Gyermekkel abszolválva. Családos hallgatók tanulmányi életpályája. In: Kapcsolataink (védő)hálójában. Felsőoktatási Tanácsadó Egyesület, Budapest, pp. 41-53.

Bujdusó, Gyöngyi and Engler, Ágnes and Fényes Zs., Hajnalka and Tornyi, Zsuzsanna (2012) Gender Differences in Higher Education in the “Partium” Region. In: Higher Education for Regional Social Cohesion. HERJ, Budapest, pp. 134-163.

Conference or Workshop Item

Engler, Ágnes (2014) The Attitude of Students to Lifelong Learning from Gneder Perspective. In: The Future of Education.

Book

Engler, Ágnes (2014) Hallgatói metszetek. A felsőoktatás felnőtt tanulói. Oktatáskutatók könyvtára, 1 . Felsőoktatási Kutató és Fejlesztő Központ, Debrecen. ISBN 978-615-80077-0-2

This list was generated on Fri Mar 29 08:29:17 2024 CET.